Az üzletmenetfolytonosság kiemelt szempont az informatikai rendszerek megtervezése és üzemeltetése során, melynek köszönhetően a munkavállalók állásideje, vagy a rendszerleállások okozta bevételkiesések mértéke minimalizálható.
A munkavállalók állásideje, vagy a rendszerleállások okozta bevételkiesések mértéke minimalizálható.
Nyugalom
Nem kell többé aggódnia, meghibásodás esetén azonnal rendelkezésre állunk. A problémák 99%-át már azelőtt elhárítjuk, hogy azt Ön érzékelné.
Időmegtakarítás
A profin üzemeltetett informatika segítségével a munkavállalók termelékenysége növekszik, a váratlan leállások okozta állásidők megszűnnek.
Költségmegtakarítás
Átalány jellegű szolgáltatásunk segítségével informatikai kiadásai átlátható vállnak, a költségek csökkennek és előre tervezhetőek lesznek
Hogyan garantáljuk a stabil informatikai hátteret vállalata számára?
Az informatikai rendszerekben egyre nagyobb vállalati know-how halmozódik fel, melyek üzemeltetése komoly felelősséggel jár. Az alábbiak felsorolt szakmai feltételek segítségével garantáljuk cége számára az üzletmenet folytonosságot.
Gyors reakció
A felhasználóktól érkező bejelentéseket a lehető legrövidebb idő alatt kivizsgáljuk, szerződésben rögzített határidőn belül.
Megelőzés
Folyamatosan felügyeljük és monitorozzuk a teljes informatikai rendszerét a hibák megelőzése érdekében.
Szakma
Csapatunk az általunk üzemeltetett informatikai rendszereket a jól bevált szakmai követelmények szerint menedzselik.
Jogosultságok
Minden felhasználó csak az előzetesen jóváhagyott fájlokhoz és rendszerekhez fér hozzá, így az adatszivárgás lehetősége csökken.
Dokumentálás
Az üzemeltetett rendszerekről részletes dokumentációt készítünk, a felhasznált eszközökről részletes leltárt vezetünk.
Átláthatóság
Az üzemeltetés során felmerülő bejelentéseket ügyfélkapu rendszeren keresztül rögzítjük és vezetjük.
Adatbiztonság
Többszintű védelem, helyi és földrajzilag elhatárolt mentések biztosítják az adatok épségét súlyos üzemzavar esetén.
Naprakész
Különös figyelmet fordítunk rendszereinek frissítésére, amely a különböző problémák elkerülésének alapfeltétele.
Költség-és időmegtakarítás
Tapasztalt szakembereink segítségével optimálisan üzemeltetjük informatikai rendszerét.
Szolgáltatóval vagy saját informatikussal jár jobban?
Az alábbiakban bemutatjuk Önnek, miért jár jobban a kiszervezéssel.
Az informatikai technológiai fejlődése, valamint a felhőből futtatott rendszerek elterjedése radikálisan megváltoztatta a kis- és középvállalkozások működését, a vállalati szoftverek és az infrastruktúra komplexitása miatt egyre több vállalkozás szervezi ki informatikai tevékenységét. Az alábbiakban bemutatjuk a legfontosabb érveket, hogy miért éri meg Önnek kiszervezni az informatikai tevékenységét.
Techron.solutions csapat:
Átalány jellegű IT szolgáltatás, kedvezőbb, tervezhető havi kiadások.
Folyamatos támogatás és felügyelet, helyszíni kiszállás csak szükség esetén.
A szolgáltatások és erőforrások igény szerint bővíthetők, csökkenthetők.
A piaci trendeknek megfelelő tudással rendelkező csapat áll rendelkezésre.
Pro-aktívan látja el a rendszer üzemeltetését a leállási idők elkerülése érdekében.
A rendszer üzemeltetésére egy egész csapat áll rendelkezésre.
Saját informatikus csapat:
2021-ben egy IT rendszergazda átlagkeresete bruttó 709.000 Ft.
Csak munkaidőben érhető el, szabadságolás esetén korlátozott támogatás.
A helyi infrastruktúrában és erőforrásokban komoly tartalékokat kell képezni.
A megbízott rendszergazda tudásában limitált, ami általában túl általános.
Sok időt tölt el ismétlődő problémák és feladatok elhárításával, nem érdeke azok végleges megoldása.
Az üzletmenet folytonosság nehezen helyettesíthető munkavállalókon múlik.
"Teljeskörű informatikai megoldás, hogy se a cégét, se a munkatársait ne érje váratlan meglepetés. Ne forgácsolja szét erőforrásait, összpontosítsa figyelmét fő tevékenységére, az ehhez szükséges informatikai hátteret mi hatékonyabban, jobb minőségben biztosítjuk a vállalata számára!”
A Techron Solutions csapata
Havi díjak, áraink
Garantált hibaelhárítási idő. Kiszámítható, átalány jellegű szolgáltatásunk segítségével informatikai kiadásai előre tervezhetők.
PARTNERI SZERZŐDÉS
0 Ft
nettó havi díj, felhasználónként
Szerződésben rögzített kedvezményes óradíjak, az elszámolás ráfordítás alapú. Nincs garantált hibaelhárítási idő. A csomag nem tartalmaz ingyenes kiszállást és tanácsadást.
NORMÁL SZERZŐDÉS
9.900 Ft
nettó havi díj, felhasználónként
180 percen belül megkezdjük a hibaelhárítást. A csomag korlátlan hibaelhárítást és felhasználónként számolva 15 perc órakeretet, díjmentes tanácsadást és kiszállást tartalmaz.
PRÉMIUM SZERZŐDÉS
14.900 Ft
nettó havi díj, felhasználónként
90 percen belül megkezdjük a hibaelhárítást. A csomag korlátlan hibaelhárítást és felhasználónként számolva 15 perc órakeretet, díjmentes tanácsadást és kiszállást tartalmaz.
A részletekért és személyre szabott, pontos árajánlatért kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!
A megbeszélés során felmérjük a valós és az Ön javát szolgáló igényeket. Ez alapján egy teljesen személyre szabott együttműködési ajánlatot kap tőlünk!
Kérem töltse ki az alábbi űrlapot és 24 órán belül felkeresük!
A megbeszélés során felmérjük a valós és az Ön javát szolgáló igényeket. Ez alapján egy teljesen személyre szabott együttműködési ajánlatot kap tőlünk!
Kérem töltse ki az alábbi űrlapot és 24 órán belül felkeresük!